R E A D E R S ♥


Get your myspace counter

SAYA CUBA JADI TERBAEK UNTUK SEMUA :)

ASSALAMMUALAIKUM :)

firstly  ♡ aku nak cakap tentang diri aku . okay , aku ada cakap pada kawan-II rapat aku yang aku try nak berubah  ♡ means aku tanak jadi mcam sebelom-II nih and insyaallah aku akan pakai tudung lepas nih  ♡ doakan yang terbaik untuk aku ouhkayh  ♡ thanks pade sesapa yang selama nih bagi dorongan and semangat kat aku  ♡ aku hargai semua tuh okayh  ♡ mesti ramai ter-tanya-II kenapa aku tetiba nak berubah mendadak camni ?' kay , aku takde jawapan ntuk semua tuhh but apa yang boleh aku cakap , aku cuma nak jadi budak yang baik -,- sebab selamaa nih aku rasa aku melampaui batas as umat islam  ♡ bukan senang kay aku nak berubah but aku akan try slow-II  ♡ apa yang aku harapkan ialah sokongan dari semua orang  ♡ for those who are talking about what i'm do everytime , let's see the new of me  ♡ OH MY ENGLISSSSSSH -,- , kay aku tak reti speak-ING but aku tryyy  ♡ and untuk sesiapa yang ade ter-kecik haty ngan aku selama nihh , I'M SORRY  ♡ aku harap korang dapat maafkan kesalahan aku kay :) aku manusia biasa yang tak pernah lari dari kesilapan  ♡


untuk abang AYIE ACAP  ♡
adek nak mntak maaf sngat-II if abg betol-II terasa dengan post adek kat fb tuh -,-' sorry kay sorry . adek takde maksod nak saketkan hati abang  ♡ kay , adek sayang abang sesangat ouhkayyh  ♡ sorry again :)

untuk CRUSH  ♡
saia tak dapat tunggu awak lagi sebab saya pasti , sikit pon saya tak bermakna dalam hidup awak  ♡
awak sendiri cakap , JANGAN TERLALU BERHARAP :)

untuk AIDIL  ♡
biyy , iloveyousomuch  ♡ jangan tinggalkan sayang okayyyhh  ♡ saia sayang awak ape adenya  ♡


THATS ALL FOR TODAY  ♡ PEACE YAWW  ♡

Click here for Myspace Layouts