R E A D E R S ♥


Get your myspace counter

NEW LIFE :)

HEYY SEMUA ,
berabokkk sudahh blog nhee kann >.< HAHA (!) mana taknyaa , dah lama gila taa update kat sini :)  guys , now aku kena bukak buku baru an tutup cerita lama :) bahagiakah aku ? OHMAYYYYY (!) amatlah bahgia kalau boyyyypreeeengg aku setia kay :) amatlah happy if dapat bersama ngan bf boypreeeengg selamanyaa :) AND NOW , aku get back dengan AIDIL :) sapa tuhhhh ? HAHA , nnti kat bawah aku masukkan pic lama kitorang >.< HAHA' okay , ACT aku rinduu kay time-II kitorang mula-II kenal . AIDIL bukanlah lelaki yang gentle kay :/ HAHA (!) kenapa aku cakap gituh ? sebab , masa kat kota tinggi tuh bukan die usya aku walaupun die yang nak kenal ngan aku . KAWAN die yang turun jumpa aku , dia hanyaa nengok dari atas , OHHHHMAAAAAI ~ boyyyyyyprengg kite kata die segan >.<' *alasaaaa jetuhh :P HAHA (!) guyss , AKU BUKAN LAHHHH NURUL MUNAWWARAH yang dluww -,-' AKU NAK BERUBAH KAY , aku nak jadi girlllpreeeenggg yang SETIA and MEMAHAMI >.<' wish me luck (!)


P/S : ن٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ



Click here for Myspace Layouts