R E A D E R S ♥


Get your myspace counter

C E M B U R U T A N D A S A Y A N G ♥ kaaannn bie ?

holla readers yg disayang :)
selamat malam gituhh :*

harini tajuk kita agak menarik kaann ?
huahuahua .
kenapakah tajuk kita sebegitu siries ya ?
hahax :)
sbb owner blog nie tengah mengalaminyaa :p
saya lah tuhhh ,
saya sedang mencemburui buah aty saya bersama adeq angkat kesayangannya :)
gediknyaa kaan ?
#p lantak muka aku .. aku tau kau kau xde ! just shut up !
jeles tuh tanda sayang okey .
saya jeles sbb saya sayang buah hati saya tuh :)
mana taknya . die ngan adeq angkad die cam kapel !
brr ==, sabo jelah kaaan~
aku diamkan saja . biarkanlah ~
kalau dia sayang saya mesti dia pikir batas batas mereka kaan ?
lalalala~
adeq dia budak makett . saya ni mana lah maket kaan ?
hahahax . ayoyo . so what ? go to hell lah ngan maket tuhh ,
ade aku kesah maket ta maket ? ujung ujung kain kapan gak gunanye , kubur gak tempatnyaa :p
bhahax .
#aku tak taw ape aku merapu malam2 nieyh . saje sedapkan ati sendiri koydd :)

apa yang dia rasa buat dia bahagia . aku follow jer .
asal kan awak bahgia kaaan sayang ? hurm~
go on ! eden tak kesahh lau tuh yg wart ekau bahgiooo .
walopon eden yang harus berundur .
cuma eden nak ekau tao yg eden sayang dokat ekau setongah mati joo :)

kbye for tonight yaww :)

Click here for Myspace Layouts